اجاره کلایمر با تهران کلایمر
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

 کلایمرها چگونه کار می‌کنند؟

کلایمرها یا بالا برنده‌های معلق با استفاده از موتورهای وینچی و با سیم بکسل مخصوصِ متصل به پایه‌های نگهدارنده دستگاه، جابه جا می‌شوند. در مواقع خطر نیز با استفاده از ترمز اضطراری خود می‌توانند متوقف شوند. همانطورکه گفتیم کلایمرها هم به صورت دستی و هم با استفاده از موتور می‌توانند به حرکت بیفتند. در صورتی که اجاره کلایمر رویال فلای از نوع مکانیکی باشد، به صورت دستی حرکت می‌کند که مخصوص جابجایی در ساختمان‌های کم ارتفاع است و قیمت مناسبی هم دارد. کلایمر برقی که با موتور کار می‌کند، سرعت بیشتری دارد و در کل کارآمدتر و مناسب‌تر است. در کلایمرهای با موتور وینچی حرکت فقط عمودی است. دو پایه مخصوص که در بالای ساختمان قرار گرفته‌اند و با سیم بکسل به موتورهای وینچی متصل شده‌اند، در نهایت موجب جابجایی عمودی کلایمر می‌شوند. اگر به سبد فلزی کلایمر دقت کنید، می‌توانید موتورهای وینچی و ترمز اضطراری به همراه سیم بکسل‌ها را  مشاهده کنید. همچنین جابجایی و حرکت کلایمرهای برقی بسیار ساده است و کار با آن نیاز به دانش خاصی ندارد.

 کاربردهای کلایمر چیست؟

 دلیل استقبال افراد از کلایمرها، کاربردهای بی نظیر آن‌ها است. یکی از کاربردهای مهم این تجهیزات، نگهداری از نمای ساختمان است. از دغدغه‌های افراد مسئول می‌توان به تمیز نگه داشتن برج‌ها اشاره کرد. برج یک ساختمان یک طبقه نیست که بتوان با استفاده از نردبان آن را تمیز کرد! در حقیقت شما با استفاده از اجاره کلایمر می‌توانید به نمای ساختمان‌های بلند دسترسی پیدا کنید. این دسترسی، از لحاظ تعمیر، پاکسازی و نظافت، کامپوزیت پنل، نصب شیشه، نقاشی و … پراهمیت است. قبل از ساخت کلایمرها، بازسازی و نظافت آسمان خراش‌ها بسیار سخت بود؛ اما خوشبختانه با طراحی این دستگاه‌ها، مشکلات گذشته برطرف شد و به طور کلی از بین رفت.

چه نکات ایمنی را بعد از اجاره کلایمر در تهران باید رعایت کنید؟

از کلایمرها می‌توان با استفاده از سیستم لنگرگاهی ایمن به طور کاملاً بی‌خطر استفاده کرد. در حقیقت وزن افراد و دستگاه باید توسط یک ساختاری تحمل شود. به عبارتی با استفاده از ساختاری که به دستگاه وصل است، وزن سرنشینان تحمل می‌شود. هر کلایمر یک ظرفیت مخصوصی دارد؛ اما در کل این وسایل به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در هنگام جابجایی سرنشینان و مصالح، قدرت حمل آن‌ها را داشته باشند. اگر کلایمر نتواند وزن بارهای سبد فلزی خود را تحمل کند، نمی‌تواند به حرکت بیفتد، چه برسد که به ارتفاعات بالاتری دست یابد!





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: